Wat is tt assen precies? Komen er ook cruisers/choppers?

Uiteraard snap ik dat deze niet mee doen aan het circuit rijden, maar ik vroeg me af of er ook een soort ''treffen'' is voor mensen met choppers of cruisers.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, die treffen elkaar bij de mac. :)
Maar hier lees je meer publieks evenementen op circuit tt Assen.
http://www.ttcircuit.com/kalender/publieksevenementen/

Het beste antwoord

Ja, eigenlijk begint dit "treffen" al een paar dagen van te voren.
De hele week voor aanvang stromen motorrijders uit heel Europa ( en soms nog van verder ) binnen.
Een echte vaste locatie is er eigenlijk niet, veelal worden deze onderling voor die tijd al afgesproken.
Menig campingveld is dan al lang en breed volgeboekt.
Als je er heen wilt, dan wil ik je wel een tip meegeven.
De nacht voor de TT, dat wordt vaak als hoogtepunt beschouwd ;-)

De meeste rijders komen vlak voor Assen bij elkaar.
Bijvoorbeeld op het grote industrie terrein, maar ook ( zoals genoemd werd ) bij de McD en bij van der Valk.