Hoeveel kilometer kan een gemiddelde scooter aan? (extra uitleg)

hoeveel kilometer kan een scooter rijden tot hij wel een keer op raakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
192.4K

Het beste antwoord

Uw fietsen/scooterhandelaar zal u zeggen dat een scooter bij dagelijks gebruik zo'n drie jaar zal meegaan. Er vanuitgaande dat U 25 kilometer per werkdag rijdt, dan worden dit in totaal 20.000 kilometer (dat is de afstand van een rit om de halve wereldbol !).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is geheel afhankelijk van hoeveel onderhoud je doet en hoe de rijstijl is.
Regelmatig olie bij vullen, eerst warmdraaien voordat je het gas volledog open trekt zijn zaken die de levensduur aanzienlijk kunnen verlengen.
Ga je er ruig mee om en pleeg je weinig onderhoud dan zijn ze vaak bij 10.000 km volledig op.
Bij goed onderhoud en normaal rijgedrag kunnen sommigen zelfs de 100.000 halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een scooter ben nu 23.000 km verder ong 4 jaar en nog steeds niet kapot geweest. Ja een lekke band door een spijker maar meer niet. Ligt er echt aan hoe je er zelf mee om gaat en hoe je rijd en opvoeren etc.