Wat kost een laadbeurt van een Windgoo B3?

Zowel overdag als 's nachts
Vattenfall is de energieleverancier

een jaar geleden
in: Fietsen
1.1K
Amadea
een jaar geleden
Dat zal van de kostenberekening van jouw energieleverancier afhangen.

Antwoorden (1)

Zo een accu is 216 Wh. Uitgaand van een laadrendement van 50% en een Kwh prijs van 60 cent dan kost een laadbeurt ca. 25 cent. Dat is dan als je accu helemaal leeg is.
Het verschil tussen dag- en nachttarieven is zo klein, dat ik dat maar niet meereken.
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
@escape hoe kom je aan die prijs van 60 cent?
escape
een jaar geleden
@ronron: Hier, maar ik geef toe dat dat alweer een paar maanden oud is:
https://www.pricewise.nl/energieprijzen/kwh-prijs/
ronron1212
een jaar geleden
@escape ik zit bij vattenfall maar nog nooit zo een hoge prijs voor energie betaald.