scheelt het jaren als een fiets binnen staalt in een garage? of gaan ze buiten ook nog wel lang mee?

Ik vroeg mij af of een fiets persé binnen moet staan ik snap dat niet iedereen daar plek voor heeft en (bijna)iedereen wel een goede fiets nodig heeft dus niet op een oude rik rak wil fietsen. Het is logisch dat overdekt stallen beter maar zou dat jaren schelen.

6 jaar geleden
in: Fietsen
2.2K
Ritsuka
6 jaar geleden
buiten gaat een fiets snel roesten heb ik ervaren in het verleden. Dat was wel een 2dehands fiets.

Antwoorden (1)

ja, dat scheelt jaren heb ik ervaren. Ik heb een aantal fietsen in de schuur staan, die niet echt minder worden. De fietsen die niet in de schuur passen en buiten moeten staan, zie je wegroesten.

Wordt vooral veroorzaakt door de neerslag. Wat je nog zou kunnen overwegen is om er een motor of brommerhoes overheen te trekken als je de fiets thuis geparkeerd laat staan. Dat scheelt in elk geval en zo'n hoes kost niet de hoofdprijs.
AlphaLimaSierra