is er een fiets navigatie app met gesproken navigatie?

Ik zoek een app voor fietsnavigatie met een gesproken navigatie voor android.
Als ik fiets zit mijn telefoon in mijn zak, en ik zou graag via oordopjes willen horen waar ik heen moet.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Fietsen
4.9K

Het beste antwoord

Ja, die bestaat.

OsmAnd is een gratis navigatie-app met gesproken aanwijzingen. OsmAnd heeft een fiets-stand; mijn ervaring tijdens fietsvakanties is dat die fiets-stand erg goed is, er zijn maar weinig fietspaden die OsmAnd niet kent. Als je helemaal zeker wilt zijn kun je je route vooraf in OsmAnd zetten (bijvoorbeeld via een gpx-bestand), maar nodig is dat niet.

Een voordeel van OsmAnd is dat je de app offline kunt gebruiken. Je moet dan natuurlijk wel vooraf de benodigde kaarten downloaden. Die kaarten zijn goed en gedetailleerd, je ziet er zelfs de huisnummers op als je voldoende inzoomt op een straat.

8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, ga hem gelijk downloaden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gelijk getest vanmiddag Werkte goed,bedankt!
Cryofiel
8 jaar geleden
Graag gedaan!