hoe ver tijd en km is het fietsen vanaf Rilland station naar Berendrecht belgie?

Ik heb verschillende aps en routeplanners al geraadpleegd maar de ene zegt 45 min andere 1u2 weer een ander 55 minuten
Kom er niet echt helemaal uit maar kan iemand mij helpen?

8 jaar geleden
in: Fietsen
1.1K
Erna55
8 jaar geleden
De tijd is natuurlijk afhankelijk van je fietstempo.

Het beste antwoord

Via Bath, dan onderlangs de Scheldedijk de Grensweg volgen, de grens over nabij de noordwestpunt van het enorme BASF complex, dan de Scheldelaan N101 oostwaarts volgen, omhoog en over de Noordlandbrug steek je de vaarweg Schelde-Rijnverbinding over, en daar voorbij gaat het fietspad weer naar omlaag, en kun je rechtsaf via de Antwerpsebaan naar Zandvliet en Berendrecht, en dan heb je 15,4 km gefietst.
Dus het zal wel ongeveer een uurtje fietsen zijn, maar dat hangt van je snelheid af.

Toegevoegd na 42 minuten:
Ingetekend op Google Earth luchtfoto: zie http://nl.tinypic.com/r/wmdr9t/8
8 jaar geleden
molenaar
8 jaar geleden
Goedemiddag
Dank voor je antwoord .
Grtjes

Andere antwoorden (1)

Dat is ongeveer 17 km. Dan ben je ongeveer 50 a 55 minuten aan het fietsen bij een gemiddelde snelheid van 18 tot 20 km/u.

Als je sneller fiets ben je er eerder, fiets je langzamer dan duurt het langer.