is er een site of een app waar je kunt uitrekenen hoelang je fiets over een bepaalde afstand?

Bv van Hendrik Ido Ambacht naar Wildert belgie en dat ik dat dan ergens kan uitrekenen

9 jaar geleden
in: Fietsen
9.5K

Het beste antwoord

Daarvoor kun je de fietsrouteplanner gebruiken:
http://routeplanner.fietsersbond.nl/

Toegevoegd na 3 minuten:
Fietsroute van Antoniuslaan in Hendrik-Ido-Ambacht (Zuid-Holland)
naar Huybergsebaan in Wildert België (België).

Bij een snelheid van 18 km/uur (instelbaar):
Lengte: 61.74 km
Duur: 3 uur en 26 minuten
CO2 besparing: 9260 gram
Energieverbruik: 1329 Kcal
9 jaar geleden
jc54
9 jaar geleden
@SimonV; molenaar vraagt een site om te berekenen, niet om af te lezen......
SimonV
9 jaar geleden
Je kunt met de routeplanner zien hoe groot de afstand is.
De routeplanner geeft een routetijd aan, maar je kunt deze ook zelf uitrekenen.

Andere antwoorden (2)

Als je een route plant op Google Maps, kan je ook aangeven dat de route voor fietsen is. Daarna zie je hoe lang het duurt en hoeveel kilometer het is.
9 jaar geleden
jc54
9 jaar geleden
@Jaspro101; Hier geldt hetzelfde als bij het antwoord van Simonv, er wordt gevraagd naar een site om e.e.a. zelf te berekenen, niet om af te lezen.
Ja, er is een site waar je je route kunt intekenen, de afstand meten en je routetijd berekenen.
http://www.fietstijden.nl/route/afstandmeten