Hoeveel fietsen mag ik huren met een OV fiets?

Als ik een OV-Fiets wil huren, heb ik een OV-fietsabonnement nodig. Kan ik op mijn fietsabonnement meerdere fietsen huren? Of moet iedereen een eigen fietsabonnement hebben om een fiets te kunnen huren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Fietsen
6.7K

Het beste antwoord

Ja. U mag maximaal twee OV-fietsen tegelijkertijd huren op één OV-chipkaart. Dat geldt ook voor de elektrische OV-fiets. Uiteraard betaalt u voor beide OV-fietsen het reguliere huurtarief. U mag echter maar één NS-scooter huren per kaart.
AlphaLimaSierra