Waar kan je oude fietsonderdelen kopen?

Het gaat om een ring (zie foto) van een sturmey archer naaf met 3 versnellingen en terugtraprem uit ong '62.
Liefst omg Rotterdam

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
2.5K

Antwoorden (5)

ik geef je een goeie kans als je op de grote markt, dinsdag en zaterdag tussen de meent en station blaak, gaat kijken daar zijn kramen met van alles en ja dan zal je moeten zoeken...
maar ook misschien in een tweedehands winkel in een "zoek-bak" of gewoon een heel oud fietsje scoren voor bijna niks.

Toegevoegd na 44 minuten:
op de vlietlaan in kralingen is/was (?) een "zelf-je-fiets-opknappen-projekt" in een gewoon winkelpandje waar ook allerlei onderdelen (te koop) waren.

op de goudserijweg in kralingen zit een fietsenmaker, die van "de oude stempel" is! deze man zal iemand graag helpen! je kan het allicht vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je
Hier (in leiden) hebben we een grote kringloop. Het is tevens een soort werkervaringsplek waar ook een fiets reparatie afdeling aan is gekoppeld. Oude fietsen worden daar als het kan opgeknapt en weer verkocht en er worden ook onderdelen verkocht. Wellicht is er in Rotterdam ook zo iets? Ook heb je de zgn Exodus huizen, dit is voor ex gedetineerden en voor zover ik weet doen die hetzelfde. Dus ook een werkplaats om oude fietsen als het kan op te knappen.
Dus ergo; een organisatie zoeken die oude fietsen opknapt zoiets als 'gered gereedschap' maar dan voor fietsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dabk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank.
bedoel ik
Ik zou kijken op http://www.marktplaats.nl/ daar vind je bijna alles voor een goeie prijs. en je hoeft ze meestal niet te kommen ophalen want ze kunnen ook verzend worden. sommige zijn 2e hands maar sommige zijn gewoon nieuw.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op www.antiekefietsen.nl

Mail ze even, foto erbij en wie weet sturen ze hem op.
Zit in den Bosch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal is de ring nog goed zijn alleen de palletjes versleten ,de ring lijkt mij nog redelijk zo op de foto.