Ik vind het zelf ook af en toe fijn om op kleine fietsen te fietsen. Ik kan makkelijker af en op stappen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor jou zullen deze fietsen inderdaad te klein zijn, maar omdat Chinezen minder groot zijn passen zij er wel op!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe de fietsen er uit zien, verschilt per land. Bijv. de Franse en Duitse fietsen zien er heel anders uit dan de Nederlandse. Ik ken Chinezen die in Nederland wonen en op net zulke fietsen rijden als de Nederlanders. Dus de Chinezen rijden helemaal niet altijd op te kleine fietsen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
meestal hebben alleen de kinderen fietsen. Als één van de ouders op de fiets wil, pakken ze die fiets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dan lijken ze groter.