Wat zijn goede merken voor een jongensfiets?

Ik zie aanbiedingen van Popal, maar ik weet niet of dat een goed merk is. Wat zijn jullie suggesties?
ik zoek een fiets met wielmaat 22-24 inch.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
1.1K

Antwoorden (6)

Union en Sparta voor een sportieve fiets misschien een BMX.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze zoon heeft een popal 26inch. Ik ben er erg tevreden over. Een fiets van 300€ zal vast steviger zijn. Maar hoelang zal je kind er op fietsen? Mijn zoon heeft hem nu bijna 2 jaar en er zijn nog geen problemen geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merken verkopen beide "geslachten". Ik ben zeer te spreken over mijn batavus commanche, die ik al 21 jaar heb inmiddels en nog steeds mieters fietst. Mensen die de fiets zien geloven me vaak niet als ik zeg dat hij zo oud is. Het is optisch nog steeds een nieuwe fiets.
Deze fiets wordt trouwens nog steeds gemaakt en is er ook in een mannen uitvoering... Gazelle is ook een heel goed merk... Als je echt iets kwalitatief zeer goeds wilt en je hebt er wat geld voor over dan zou ik voor zoiets gaan, maar ik denk dat je je aan zo'n fiets als tweedehands ook geen bui zult vallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Popal maakt prima kinderfietsen voor een aardige prijs. Er staat er hier ook een in de berging en ook veel mensen die ik ken hebben een Popal voor hun kind aangeschaft.
In de twee jaar dat de fiets in ons bezit is hebben we 1 keer de kettingkast moeten vervangen maar dat is alles, hij ziet er nog prima uit en rijdt goed.
Kinderfietsen hoeven geen 20 jaar mee te kunnen, na circa 2 jaar is je kind vaak alweer toe aan een nieuwe fiets omdat hij er uitgegroeid is. Dus staar je niet te blind op duurzaamheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Giant heeft veel sportieve fietsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een Pietje Pelle, van Gazelle.
Oud en gerenommeerd,is na uitgroei ook weer gemakkelijk te verkopen