waar moet ik op letten als ik een elektrische fiets wil kopen?

ik wil een elektrische fiets kopen . en ben aan het kijken voor een 2dehandse. maar moet het een merk zijn? En moet je er een tweede accu bij hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (2)

Over het algemeen zijn koga fietsen het beste, maar je moet sowieso een proefrondje gaan maken.
En je moet kijken hoelang de accu mee gaat. En dat is het meest lastig.
Wellicht kan je hem ergens laten doormeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat erg fijn is, is als je fiets zonder motor niet zwaarder fietst dan een gewone fiets (Trek heeft dat).

Verder moet je kijken of je op de plek waar de fiets staat, stroom is. Als dat niet zo is dan heb je een fiets nodig waarbij je de accu eruit kunt halen om op te laden. Tenzij je je fiets in huis wilt zetten om op te laden.