hoelang denken jullie dat ik moet fietsen ?????

kijk in ga vakantie werk doen
ga logeren bij me nichtjes in dodenwaard
groenestaart naar kalkestraat
want dan weet ik hoelaat ik moet vertrekken
hebben jullie een idee
hoelang je er over doet om het te fietsen ???

Toegevoegd na 5 minuten:
kijk in moet om 7uur er zijn
hoelaat moet ik dan vertrekken ???
:)

Toegevoegd na 8 minuten:
mensen jullie zijn geweldig :)
want reageren jullie snel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
6.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om deze vraag te kunnen beantwoorden is het nodig dat we je vertrekpunt weten....
Hoe laat je moet vertrekken, hangt ook af hoe laat je bij je nichtjes wezen moet....

Het beste antwoord

4,2 km, dat moet makkelijk in 20 minuten kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje voor
een duidelijk antwoord

Andere antwoorden (4)

Mijn vader is een Dodewaarder van geboorte en hij zegt dat het zo'n drie km. is.
Hoe lang je erover doet is afhankelijk van jouw fietssnelheid.

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens google maps is het 4,2 km.

Toegevoegd na 21 minuten:
Denk er trouwens aan dat je nog even een stevig kort klimmetje hebt, de dijk op (en uiteraard daarna ook een leuke afdaling de dijk weer af).
Mooi fietsen langs de waal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er aan of je met een wielren-tempo fiets of een 'ik-heb-alle-tijd-tempo'. Maar ik denk dat je er gemiddeld 20 minuten over fietst.

Toegevoegd na 1 minuut:
Afstand volgens Google Maps is zo'n 4,5 KM, maar dat ligt waar in de straat je verblijft.

Toegevoegd na 2 minuten:
6:40 vertrekken is voldoende
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je ongeveer 10 km per uur fietst. Maar als je op www.anwb.nl kijkt dan kun je de routeplanner invullen, en aankruisen dat je de afstand wilt fietsen.
Reken voor de veiligheid wat meer tijd, de eerste dag, want je weet niet of je wat sneller of wat minder snel rijdt
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 km per uur?? Dan moet je wel hoogbejaard zijn. De gemiddelde, ongeoefende mens haalt toch echt minimaal de 15 per uur wel.
anneliez
12 jaar geleden
Je kunt beter te vroeg dan te laat aankomen.
Weet verder ook niet hoe oud de vraagsteller is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een redelijke inschatting doen van de leeftijd van de vraagsteller.
Ze gaat vakantiewerk doen, kortom: ze behoort nog niet tot de groep mensen die definitief van school af zijn en elke dag aan het werk moeten.
Oftewel: ze zal bijna zeker onder de 30 zijn (en waarschijnlijk de 25 ook nog niet gepasseerd).
En ze mag vakantiewerk doen, dus is ze ook 16 of ouder.
Kortom: iemand waarvan je wel kunt verwachten dat ze harder dan 10 km/u fietst.
anneliez
12 jaar geleden
klopt, dat had ik kunnen zien, niet ver genoeg doorgedacht
1000x excuus ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er ook aan of je veel stoplichten hebt en als die rood hebben, wachten.......tot groen.
Wind tegen, wat dan ook de gemiddelde snelheid snel doet afnemen.
Maar 10 km per uur vind wel erg langzaam, net wat frodo zegt 15-20 km per uur
Gebruik de fietsrouteplanner, die is ideaal:
http://www.fietsersbond.nl/op-fiets/fietsroute-planner