Welke reden heeft een scooter om niet te starten naast de accu?

Ik reed op mijn scooter en alles werkte prima totdat ik mijn knipperlicht aan deed want toen viel die uit en heeft sinds dien niks meer gedaan, nieuwe accu geprobeerd maar dat werkt ook niet.
Waar zou dit aan kunnen liggen, ik heb een Sym Orbit 2 uit 2019 en die is laatst opgevoerd

limonadesiroop2016
2 jaar geleden
*er gaan ook geen lampjes meer aan etc hij doet letterlijk niks
Edraket
2 jaar geleden
Weet je zeker dat de tweede accu niet leeg is?
limonadesiroop2016
2 jaar geleden
Ja ik weet zeker dat de 2e accu niet leeg is.

Antwoorden (1)

Ik vermoed de spoel of bougie, bougiekabel o.i.d.
Ik gok de spoel i.v.m. het opvoeren...
Plaatje bij antwoord