Nee dat is er niet je zult zonder je brommer je rijbewijs moeten ophalen.
2 jaar geleden
Niet doen. Zolang jij je rijbewijs niet officieel in handen hebt, ben en kun je je niet verzekeren. Doe je dit wel en er komt een ongeluk met schade, wel of niet jouw schuld dan kun je alles zelf betalen om maar niet te spreken over blijvende letsel bij de tegenstander en kun je leven lang betalen. En ja, je mag op de brommer maar dan achterop bij iemand die wel in bezit van verzekering en een rijbewijs is.