Hoe maak ik de plastic onderdelen van een scooter weer zwart?

Die van mij zijn nu grijs geworden door de zon denk ik en wil hem graag weer zwart

Picture for question
bamibal
2 jaar geleden
Het gaat erom dat de vraagsteller met het antwoord geholpen is. Liever een bruikbaar antwoord, dan een antwoord dat volgens de letter van de taalkunde klopt.
Ik denk overigens niet dat de vraagsteller de producten al heeft, want dan zou hij gewoon de beschrijving op de fles kunnen lezen.
bamibal
2 jaar geleden
Er zijn verschillende middeltjes op de markt om kunststof onderdelen weer zwart te maken. Als je zoekt op "bumper zwart" dan vind je het wel.

Het beste antwoord

Het beste en het goedkoopste is lijnolie.
Het nadeel is dat het een geur heeft, maar die is niet onprettig, en na een dag is die weg.
Een beetje olie op een afwassponsje doen, inwrijven en dan droogwrijven met een doek.
Toegevoegd op 01 juni 2021 09:41: tekst