Ik heb alle kenteken papieren in de scooter laten zitten en hij is in 1 keer over geschreven wat nu?

Een toen des tijdse vriendin mocht mijn scooter in bruikleen lenen ze heeft alle papieren stiekem uit huis weg meegenomen en de scooter op haar naam gezet wat ken ik doen? Groetjes andy

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
crispy
3 jaar geleden
Hoe ben je te weten gekomen dat de scooter op haar naam staat?

Antwoorden (1)

Je scooter is dus gestolen. Dan doe je aangifte van diefstal bij de politie.
3 jaar geleden
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Het is mij niet duidelijk of de vriendin de scooter nu ook in haar bezit heeft. Ze had hem geleend, maar was hij inmiddels al weer teruggebracht of heeft ze hem nog?
TurfGraver
3 jaar geleden
Scooter is niet gestolen maar de papieren.
Deze zijn vervolgens ge(mis)bruikt om scooter op naam te zetten.
Dus aangifte van diefstal papieren.
ronron1212
3 jaar geleden
@HeerVoldemort er staat toch duidelijk dat ze de scooter heeft overgeschreven dus als haar eigendom heeft gemaakt.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
@ronron1212
Ja correct dat staat er.
Ik snap niet wat je mij daarmee wilt zeggen. Aangezien ik niet vroeg of ze hem had overgeschreven.