Hoeveel kost een verzekering voor een elektrische scooter per maand?

Ik ben 25 jaar , heb 2 jaar mijn rijbewijs en zou naast een auto ook graag een elektrische scooter willen. Waar zou ik me kunnen verzekeren en hoeveel kost dat per maand? En moet een elektrische scooter eens in de zoveel tijd ook apk gekeurd worden net als een auto? En zijn er ook nog andere dingen die belangrijk zijn om vooraf te weten?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Doorgaans zijn er niet zo'n grote prijsverschillen, maar via internet kan je de verschillende maatschappijen vergelijken. Een indicatie voor gemiddelde premies is WA met beperkt casco ca € 35,- per maand en een WA met volledig casco ca € 55,-