Hoe komt het dat mijn scooter slechter loopt nadat hij is omgevallen?

Mijn scooter maakt ineens veel minder toeren, trekt minder snel en heeft een minder hoge top ik zou graag weten wat dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
5.6K
crispy
3 jaar geleden
Dan is je gaskabel gebroken.
ronron1212
3 jaar geleden
Dat rijdt hij niet meer @crispy
jc54
3 jaar geleden
Naar alle waarschijnlijkheid heeft jouw brommer bij de val schade opgelopen waardoor het gas niet geheel meer open gaat.
Wat het precies is, is natuurlijk via Goeie Vraag niet te zien.
paulus811
3 jaar geleden
j454 niet de volle snelheid halen is iets anders dan 'slecht lopen'.

Antwoorden (1)

Als je scooter op de kant van het luchtfilter valt, stroomt de olie in dat luchtfilter en zuig de scooter veel minder lucht aan met slechter lopen tot gevolg. Maak het luchtfilterhuis open en vervang het als je olie ziet nadat je de ruimte eromheen goed hebt schoongemaakt, Dit klusje kun je vrij eenvoudig zelf doen.