Scooter stopt tijdens het rijden slaat niet af en heb de gashendel helemaal open, hoe kan dit?

Als ik rijd valt mijn scooter binnen 10 meter terug naar 5 km ik heb mijn gashendel helemaal open maar hij gaat niet vooruit hoe kan dit

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Kan het zijn dat de bougie vies is? Soms blijft daar een stukje koolstof tussen zitten. Dan houd de brommer steeds in met rijden, maar slaat niet af.

Pas op met los halen als je net gereden hebt, dan is hij heet!