helmen zijn op de bromfiets toegestaan zolang ze maar voldoen aan de Europese ECE-norm. Deze norm herken je aan een cirkel waarin de hoofdletter E is afgedrukt. Achter de E staat een cijfer en elk cijfer staat voor een bepaald EU-land. Het cijfer 4 betekent dat de helm in Nederland is goedgekeurd. Vaak is het ECE-label vast gemaakt aan de kinband of in de binnenkant van de helm. Als je skihelm aan deze eisen voldoend dn mag het maar dat zal wel niet
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dat is een goede uitleg, daar kan ik iets Mee. Heel erg bedankt.
Groetjes Wendy
ronron1212
4 jaar geleden
O waarom niet je mag dus gewoon geen skihelm op dat staat er toch