Kan er een km/h teller op een tomos a35?

Hallo,
Ik ben (bijna) in het bezit van een prachtige tomos a35! Bouwjaar 2005. De tomos is volledig gereviseerd, vanaf het frame is élk onderdeel nieuw, en alles is 8 laags gespoten . Ik heb alleen geen km/h teller, en geen kap over de vierkante koplamp, net als bij een tomos Quadro. Is het mogelijk om op mijn tomos een km teller te zetten? En een quadro kap?, en het contact slot ipv aan de onderkant, ook op het stuur naast de teller Ik hoor graag snel een antwoord van iemand, alvast bedankt! Bekijk de afbeelding om mijn brommer te zien!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.9K
janjan
4 jaar geleden
Ik ken die dingen, een stinkende tweetakt. Dat zou verboden moeten worden.
Wel betrouwbaar overigens en rijden lekker en makkelijk op te voeren.

Antwoorden (1)

In principe is alles van wat je vraagt mogelijk. Je zult waarschijnlijk wel hier en daar wat aan moeten passen, mogelijk met kabels verlengen voor het contactslot. Wat betreft de km.teller, daar zou je een fiets-km.teller voor kunnen gebruiken (met enkele aanpassingen). En een quadro-koplampkap zou weleens zo kunnen passen zónder aanpassingen.
Succes!!!