Hoe heet dit stukje rubber?

Hallo allemaal.
Sinds kort heb een Batavus City (snorfiets) uit de schuur van mijn opa gehaald.
Boven wonder startte hij bijna meteen en rijdt ook nog. Maar wat opviel is dat het enorm deed lekken bij de carburateur. En na zoeken naar waar het zou lekken hebben we dit stukje rubber gevonden. We denken dan ook dat deze is versleten en dus een nieuwe moeten hebben. Maar het probleem is dat we geen idee hebben hoe het heet en hoe we eraan kunnen komen.
Ik hoop dat iemand het mij kan vertellen, want ik wil graag nog wat touren met 't ding.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
ronron1212
4 jaar geleden
Ga langs een winkel waar ze brommer en fietsen verkopen.

Antwoorden (1)

Ziet er uit als een banjo-oog. Je steekt het in een slang/leiding en door het gat gaat een holle bout, ofwel een banjo-bout.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Top, dankjewel!