Kan je je quad aan de lader starten?

Ik heb een quad die slecht start, maar is het mogelijk om de quad aan de lader te starten zodat ik meer kracht in de startmotor heb?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K
TurfGraver
5 jaar geleden
Zal de lader in het algemeen niet fijn vinden...

Antwoorden (1)

Ja, als de accu verzwakt is, en je zet er een lader op, dan zal het totaal aan capaciteit toenemen. Je startmotor verandert er niet mee, maar de startcapaciteit van de voeding wel.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Kan het ook want ik heb geen lader op een vast aantal ampere
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
En kan het ook want ik laad hem niet op aan de driepuntsplug maar aan de twee polen van de accu
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord ik heb het geprobeerd en hij sloeg aan dus erg bedankt!