Hoe moet je een snorscooter terugvoeren vaar 25km/h ?

ik heb een nieuwe snorscooter gekocht ( tweedehands ) het is een znenn retro scooter, Hij loopt 40 dat is te hart. Hoe voer je hem weer terug naar de 25 km/h

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
flinke prop in je uitlaat (laten) lassen
paulus811
8 jaar geleden
tuurlijk.....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@freekfluweel:
Is toch een plaatsbaar antwoord op de vraag?
.

Het beste antwoord

Ze hebben waarschijnlijk de varioring eruit gehaald. Daardoor gaan snorbrommers vaak rond de 40/45 km per uur. De varioring zorgt ervoor dat de varioriem niet volledig kan worden aangespannen, waardoor je niet het volle vermogen krijgt. Deze ring kun je bij een scooterzaak kopen en misschien is het het slimst om hem ook door hun te laten plaatsen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
uitstekend antwoord! +

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat het heel eenvoudig is. Uit ervaring weet ik dat deze scooters identiek voor meerdere snelheden op de markt worden gebracht. 25/45/60 etc
Er zit een klein zwart kastje (zeg motormanagement) die bepaald de maximale snelheid. Die is er met een klik in of uit te drukken. Een nieuwe voor snorbrommer kost zo rond de 35 a 45 euro.