Scooter valt uit als ik gas geef, wat te doen?

Ik heb een Peugeot vivacity uit 2005 en ben er laatst mee gevallen. Sindsdien doet hij heel raar, want als ik namelijk gas geef maakt hij een whaaop geluid en valt uit. Wat kan het probleem zijn?

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

zo te horen zuigt hij vals lucht in je carburateur(of hij moet af gesteld worden), of je uitlaat zit los. door die val zal een van die twee wel losgeschoten zijn, loop je hele blok van voor naar achter goed na of alles nog goed op zijn plek zit en of er geen slangen geknikt zitten van je benzine of iets dergelijks.