Dat verschilt per rijschool. Het praktijk examen kost je €98,78, theorie examen kost €34,75. Dat is samen al €133,53. Daar komen vaak nog kosten bij voor lesmateriaal voor je theorie zoals boeken, grof geschat €40.
Gemiddeld heb je zo'n 4 lessen nodig, hiervoor verschillen de tarieven per school dus, maar een les kost ongeveer €50.
Een heel pakket kost dus misschien rond de €373,53. Dit is niet heel nauwkeurig berekend, maar slechts een (grove) schatting. Bij deze schatting gaan we er van uit dat je bij beide examens in 1 keer slaagt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was met €500 klaar, theorie cursus, gelijk theorie examen, 5 uur praktijk les, en gelijk examen, en let op dat je voor het aanvragen van het rijbewijs ook nog kosten kwijt ben! Maar ik was voor €500 helemaal rond, ik was ook met bijde examen in 1 keer geslaagt, succes!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat is nog wel te overzien! Fijn dat je in 1x bent geslaagd, ik was destijds pas de derde keer geslaagd.. oeps! Inmiddels ben ik voor m'n autorijbewijs gek genoeg wél in 1x geslaagd!
Ik had eerlijk gezegd niet door dat deze vraag nog open stond, ik had hem zo te zien in 2012 gesteld..
Toch bedankt voor je antwoord :)
Ik was met beide examens in 1 keer geslaagd. 125 voor een dagcursus theorie en 325 voor een dagcursus praktijk. Heeft me dus totaal 450 gekost. En daar komt nog 39 euro bij voor het rijbewijs aanvragen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bij de juiste rijschool is het te doen voor €330, het is even goed zoeken denk ik