Hoe kan ik het beste posttassen het beste bevestigen aan mijn Viva city scooter?

Ik heb een uitgestrekt gebied om de post te bezorgen, daarom wil ik de posttassen gemakkelijk kunnen bevestigen aan mijn scooter. Heeft er iemand goede ideeën? Het liefst een constructie waarmee de scooter niet beschadigd raakt en die ik gemakkelijk eraf kan halen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

waar jou spoiler zit ( het handvat voor je mede passagier ) zou je in principe een soort rekje kunnen bevestigingen .

Je zou deze zelf moeten maken denk ik maar : Dit is niet zo heel moeilijk te maken alleen de je wel zorgen dat deze niet te lang word want anders breken de bevestiging punten af .
je zou langs een scooter zaak kunnen gaan voor zo'n pizza rekje alleen dat zou je toch moeten overwegen om een andere scooter je kopen omdat de vivacity niet voor bagage is gebouwd .

Denk dan eerder aan een kymco agility of de ludix ( dit zijn pizza scooters ,

Mocht je geen andere scooter willen kopen zou ik je aanraden langs een metaal bewerking bedrijf te gaan en hier te informeren of zei iets voor jou kunnen betekenen .

Succes

gr ryan