Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar parkeer je je scooter als er geen bromfietsstalling is (in de stad/winkelcentrum)?

Ik wil morgen op mijn scooter naar de stad om te shoppen, maar ik weet niet waar ik mijn scooter moet zetten in de stad, omdat er alleen stallingen voor fietsen zijn. Weet iemand waar ik hem dan moet zetten, zodat hij wel gewoon veilig staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
23.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wil je dat hij veilig staat tegen diefstal?

Als je je scooter plaatst op een plek bij een lantaarnpaal zonder parkeerverbod voor fietsen / bromfietsen, zorg dan dat hij op een redelijk drukke plek staat.

hoe meer mensen er langs lopen hoe meer risico een potentiele dief loopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zet hem naast de fietsenstalling en leg hem met een kettingslot vast aan een paal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Áls dat toegestaan is.
Je mag hem overal parkeren op de stoep waar geen parkeerverbod staat voor scooters en fietsen (als het goed is heb je dit geleerd met je examen).
Als je hem wel op slot zet, maar niet aan een paal oid, zet hem dan om je achterwiel op slot, niet je voorwiel, deze halen ze er makkelijker en sneller van af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik plaats mijn scooter altijd naast de fietsenstalling. En als die er niet is op een plek waar veel mensen langs lopen en waar hij duidelijk in het zicht staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Parkeer hem op een plek waar veel mensen lopen en dan met een kettingslot aan een lantarenpaal of gewoon het kettingslot alleen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Langs een groot warenhuis waar vooral veel mensen lopen aan de rand van het centrum bij de fietsen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding