Rond de 800-1800euro heb je een degelijke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gemiddelde goede scooter zit rond de 1300 euro, scroll in de bron iets naar beneden en je krijgt populaire scooters met prijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1100 á 1800
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scooters zijn in alle maten soorten en prijsklasse, wil jij een moderne met mooie kappen en snelle uiterlijk ben je zo 2000 euro kwijt, wil je een nieuwe maar geen scooter die in de mode is kan je al slagen voor 800 euro maar dan heb je meestal een chinees model die wat kleiner valt, wil je een scooter wat geschikt is voor 2 personen en graat en zwaar is dan ben je rond de 4000 kwijt. Als je op marktplaats kijkt zie je ook veel aanbiedingen van nieuwe scooters en kan je kijken wat de prijs is van een scooter die bij je pas.

Toegevoegd na 34 seconden:
graat is groot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede bromscooter kost tussen de €1450,- en de €2950,-.Daaronder krijg je allemaal "look a like" van dat chinese/korea spul.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scooters zoals Aerox e.d. kosten nieuw rond de 2500 euro

Boosters kosten iets minder, vanwege de minder ruimte onder het zadel, minder veerkracht, minder comfort...
Dat zal je zo'n 2150 kosten, als je hem nieuw wilt natuurlijk hé

Een booster 'naked' kost zo'n 150 euro meer, omdat hier al een sportstuur op staat. Maar die zouk niet pakken ze, beter pakte nen booster spirit en zette daar sportstuurtje op dan kost u dat max 55 euro... En op een 'naked' betaalde 150 meer voor een sportstuur .. Ruik ik hier afzetterij? + het sportstuur op een 'naked' vind ik persoonlijk niet mooi, beter neem je dan een sportstuurtje van TNT

Maar, waarom zoude een nieuwe scooter pakken?
Over 2 jaar ga je waarschijnlijk voor je auto, en zit je daar met je nieuwe scooter die dan nog minder dan de helft waard is

Ik raad u aan om nen tweedehands te pakken
'waarom in hemelsnaam' hoor ik u nu zeggen? ;)

Awel, als ge nen tweedehands pakt dan is uw brommerke al ingereden, tis den helft goedkoper (alst niet minder is), vaak heeft de vorige eigenaar al wat dingen verandert die u vaak ten goede komen, tuning parts e.d.

Ik zou zeggen, koopt nen brommer van rond de 1000 eurokes, tweedehands natuurlijk, en zie dat hem al wat getuned is, dan moete dat zelf allemaal niet meer kopen want dat kost ontzettend

Moest je nog vragen hebben over brommerkes, stuur gerust ma een berichtje ze

Boosters, aeroxen en nitro's ken ik veel van

Daxen en monkey's is niet aan mij besteed =p

nog veel succes met het vinden van een goei brommerke

yooo