Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke scooter(bromfiets) is beter? Piaggio zip, Peugeot vivacity of kymco vitality?

Hai, Ik ben van plan om een scooter aan te schaffen en nou heb ik tweedehands rondgekeken en in deze drie modellen had ik wel leuke gezien maar nou is mijn vraag: Zijn ze alle drie even goed? Iemand ervaring met problemen met deze scooters?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik zou voor peugeot gaan, de vervangingsonderdelen van een peugeot zijn ook goedkoper dan van de Piaggio Zip of Kymco vitality.
(zie Yasuni uitlaat en kappenset)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een peugeot vivacity genomen, bedankt!

Andere antwoorden (2)

Kymco is fantastisch, nooit startproblemen! Ik persoonlijk zou geen andere meer willen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg piaggio,
Piaggio is ook wel bekend van de vespa piaggio. Je weet wel die italiaanse scootertjes de echte.
Zelf heb ik aprilia sr met piaggio blok gereden.
Blokjes zijn niet kapot te rijden, en wat eigenlijk het belangrijkste is dat je hem laat onderhouden. Er zal eerder iets anders kapot gaan dan dat de moter er mee ophoud
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hi
ik heb vivacity gereden, hij deed het altijd, had wel vaak last van lekke banden... hij reed ook erg lekker, soepel etc...
op t laatst, bleef ik last houden van de bougie..... maar dat was na jaren. Vivacity, fijne scooter!! is ook lekker hoog, vergeleken met bv sym....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding