Passen verschillende merken kappensets van een aerox op elkaar?

past bijvoorbeeld een originele aerox voorkap op een dmp kappenset? Of de zijkapjes aan de achterkant van tnt op een kappenset van str8? enz. enz..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Meestal kan dit wel aangezien de binnen kap het zelfde blijft.

Toegevoegd na 2 minuten:
de bevesteging blijft dus het zelfde,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tuurlijk niet elk merk maakt zijn eigen producten ht zou darom raar zijn als een bedrijf niet zijn eigen plug ins maakt want anders kan je een adapter ofzo van een ander merk kopen die je op dat merk aansluit en dat willen ze natuurlijk niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je bij easyparts kijkt zie je als je aerox aanklikt vaak kappen van merken zoals TNT enz.. deze passen als er staat: voor aerox. deze zijn goedkoper omdat ze minder sterk en goed zijn dan de originele kappen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een dmp voorkap past wel op een aerox (uiteraart) maar die voorkap past ook op een DMP voorconsole. Past allemaal op elkaar jonge ;)

Zo niet? Passend maken!
Succes