Kan ik een autopilot op mijn zeilboot laten monteren?

En hoe werkt zoiets? Is het duur? Mijn houten zeilboot is 7.3m lang.

2 jaar geleden
in: Boten
1.6K
jc54
2 jaar geleden
Zal niet zeggen dat het niet kan, maar dat wordt een grote en dure installatie. Waar blijft dan de charme van het zeilen?
Goeievraagstell
2 jaar geleden
Ik fantaseerde even van het oversteken van de Atlantische oceaan, solo. Dan heb ik toch iets nodig om 's nachts te kunnen slapen? Of kan ik ook met een eenvoudiger systeem het roer vastzetten zodat ik min of meer op koers blijf?
jc54
2 jaar geleden
Een houten zeilboot van 7,3m lang lijkt mij niet zeewaardig.......

Antwoorden (1)

Je kan het makkelijk zelf doen, zie filmpje of zoek op autohelm1000