Mijn yamaha 15d hapert bij gas geven en valt dan soms uit wat kan ik doen?

Mijn yamaha deet het altijd perfect maar nu niet meer hij viel laatst uit toen ik achter uit wou en toen viel die uit wou een tijdje niet starten liet hem ff met rust en toen ging hij weer aan in stationair wou die na een tijdje uitvallen dus ik heb hem opnieuw afgesteld liep weer goed maar ging een rondje varen en haperde hij ff bij gas geven en valt dan soms uit wat kan ik doen

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Boten
1.5K

Antwoorden (2)

Beginnen met de bougie te vervangen.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Die zijn laats nog vervangen en mijn benzine pomp ook want die was kapot
Carburateur controleren, sproeier(s) controleren, ontsteking controleren (eventueel contactpunten vervangen). Kortom, kan van alles zijn.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De cabrateur heb ik laats nog schoon gemaakt