Hoe hard gaat mijn rubber boot met een 3pk buitenboordmotor?

Mijn boot is 59 kilo en heeft een buitenboordmotor van 3pk. Hoe hard gaat ie dan? Ik ben zelf 55 kilo.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Boten
5K
Griffin
4 jaar geleden
Die combinatie gaat ongeveer 13 km/u

Antwoorden (1)

Ligt helemaal aan de lengte en aan de soort boden, ik had zelf een rubberboot 2,30 met een 2,5pk die ging Ongv 10/15 k/m (ik ben rond de 70kg) en de boden van de boot is ook belangerijk als je een v boden heb zal je een stuk sneller gaan en met een plat boden wat minder snel