Waar kan ik een groot gat in mijn rubberboot laten repareren?

Het gaat om een gat van ca. 20 cm. het is een 'rechte' scheur, dus ik ben bang dat het niet gaat lukken met een goedkoop reparatie setje.
Alvast hartstikke bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
4.5K

Antwoorden (4)

Ik weet niet of het kan maar je zou een oude fietsband kapot kunnen knippen, een beetje opschuren en met de lijm uit zo'n banden-plaksetje vastlijmen. Wel aan de buitenkant dan zodat ze druk het vaster drukt ipv los.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pijl watersport in loosdrecht repareert dit zo voor je! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elke gerenomeerde zodiac verkooppunt repareert dit
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een scheur kun je niet zomaar even repareren. Een gaatje is met een reparatieset, zoals je zelf al aangeeft, nog wel te doen. Nu hangt het een beetje af van wat voor "rubberboot" je hebt. Gaat het om een zodiac achtige boot dat is professioneel repareren de enige optie. Een bedrijf in de Zaanstreek die hierin is gespecialiseerd is http://www.rubberboot-holland.nl/

Een foto toesturen van de schade is mogelijk bij hen om een prijsindicatie te krijgen. Wel vooraf even bellen.

Ik ga er hier even vanuit dat je niet een simpele enkelwandige speelgoed rubberenboot bedoelt.