Hoe lang van tevoren moet je je theorie-examen reserveren bij het CBR? (rijbewijs B)

Toegevoegd na 34 seconden:
Ik weet waar en hoe het moet maar ik weet nog niet precies wanneer ik het kan/wil dus wil ik graag weten hoe lang van tevoren ik moet reserveren/aanmelden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
6.5K

Het beste antwoord

vaak doe je dit zodra jezelf denkt dat je aan het examen toe bent .
Je maakt dan een afspraak en de tijd dat je moet wachten kun je gebruiken om nog wat te oefenen

bedenk wel dat je binnen een jaar je rijbewijs moet hebben anders moet je weer op theorie examen

Toegevoegd na 3 minuten:
je kunt het CBR bellen hoelang de wachtlijst is en hoeveel tijd je dan moet wachten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje min-naar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij een plus hoor!
Rare minnaar heb jij ;-)

Andere antwoorden (2)

Dat kan per regio verschillen. Vraag je rijinstructeur, die moet dat wel weten.
jc54
13 jaar geleden
Dat ligt eraan wanneer je examen wilt gaan doen, als je naar die site van eht CBR gaat om te reserveren kun je daar gewoon kiezen uit een aantal data, ik heb toen degene gekozen die als eerste zou komen en dat was 4 weken later pas, maar je kunt dus zelf kiezen wanneer je examen gaat doen.