waar vind ik een handleiding van een fiat cinquecento uit 1993

kan alleen eentje downloaden in het pools

13 jaar geleden
in: Auto's
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je weten? Ik heb 3 jaar zo'n ding gehad en nagenoeg elke bout wel vastgehad.. (op de versnellingsbak na)
stiena58
13 jaar geleden
alles, het lukt maar niet iets te downloaden dat gratis is.
het gaat notabene om een boekje uit 1993

Het beste antwoord

Je kunt die handleiding downloaden en dan laten vertalen
met het vertaalprogamma op je pc.
Vertalen met live search .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien dat je hem kunt vinden op deze site:
http://www.manual-car.org.ua/nl/index.php?pageid=Fiat

Er staat er daar in ieder geval één in het Italiaans, maar ik ben niet alle pagina's afgegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zouden ze die niet bij een fiat garage hebben? (werkplaatshandboek) Wellicht kun je die kopieren.

bij bol.com is wel een boek, maar dat gaat over verschillende jaren, dus ik weet niet of dit is wat je zoekt:

http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/handleiding+van+een+fiat+cinquecento+uit+1993/search/true/searchType/qck/N/8299/Ntk/books_all/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
ja denk ik wel maar ik had graag een gratis online versie
ik wist niet dat er zo moeilijk aan te komen was
voor een auto uit 93 dacht ik dat het gratis was vanwege de ouderdom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het boek lenen of aanvragen via de openbare bibliotheek.
en anders moet je marktplaats eens proberen, daar heb ik die van mijn auto ook gevonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze staat op Marktplaats voor € 13,- incl. verzenden.
"Haynes boek Fiat Cinquecento 1993-1998"
Engelstalig.