Wat is een goed veilig verkeer reclamespotje.

Zelf vindt ik de nederlandse spotjes van VVN vaak te soft. In het buitenland zijn ze vaak harder met het brengen van de boodschap, maar is dat ook beter ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

De reclameleus 'Glaasje op, laat je rijden' zit er bij iedereen goed in, dus ik denk dat we in dat geval van een succesvolle campagne kunnen spreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het spotje iedereen raakt en dat het zo´n succes heeft dat iedereen zachter gaat rijden, dan vind ik dat een goed spotje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De 'Bob-campagne' van een opticien heeft naar mijn idee wel degelijk zin gehad...

En ik vraag me af of dat de campagnes van het buitenland wel zoveel harder zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze filmpjes van de Belgische spoorwegen zijn wel hard (ondanks de "gratis-grappige-leuke-filmpjes" in de url).
http://www.webfilmpjes.be/gratis-grappige-leuke-filmpjes/2285/Infrabel-veiligheidscampagne.html