ik heb een filmpje over de streetview auto van google earth die in duitsland bespuugd werdt .. hebben duitsers een hekel aan die streetview auto ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ze houden er niet van als hun huis gepubliceerd wordt. In Duitsland liggen de priivacy grenzen anders dan in Nederland. Tevens is gebleken dat google ook alle prive wifi netwerken in kaart aan het brengen is geweest., Dit heeft tot veel ophef geleid in Duitsland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze vinden het een schending van hun privacy, er is al vaker protest geweest uit Duitsland (ook wel andere landen volgens mij).

Toegevoegd na 1 minuut:
Niet de streetview auto, maar de beelden die gemaakt worden en openbaar op internet te zien zijn.
Je kunt nog net niet naar binnen kijken, maar je huis en voortuin staan wel ineens op internet zonder je toestemming.
Daar protesteren ze dus tegen.
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
als er persoonlijke informatie op staat die je niet wilt, kun je contact opnemen met google en die halen het dan netjes weg/vervagen het/maken het onherkenbaar
Kimath
13 jaar geleden
@jelle: Officieel zouden ze dat wel moeten doen ja. Maar in de praktijk gaat dit nogal lastig.
Ja, de Duitsers hebben er een ontzettende hekel aan.

Nu staat mijn huis op google voor de verbouwing en mensen die opzoeken waar ik woon schrikken van het krot dat op google staat.
Lullig is dat.
Het wordt namelijk niet bijgewerkt.
Veel panden bestaan niet meer, situaties die verandert zijn, nieuwbouw die klaar is en als weiland op google staan etc.
Het is een schets van de werkelijkheid.

En ook vaak een inbreuk op de privacy. Als jij pal aan de weg woont staat je interieur er ook op.

Wij Nederlanders zijn makkelijker, ons gebeurd dit gewoon. De Duitsers zijn minder makke schapen, als je het zo wilt stellen. Toch een ander volkje dan wij Nederlanders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Het wordt mettertijd wel weer bijgewerkt hoor, duurt alleen een paar jaar. Het is namelijk nog redelijk onmogelijk om de hele planeet elke maand te fotograferen vanuit dat standpunt