Mag je als je in het buiteland woont en geen adres in Nederland meer hebt tog een auto op je naam hebben staan?

Auto is wel gewoon keurig verzekerd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Een auto met Nederlands kenteken moet op naam staan van een Nederlands ingezetene. Als er namelijk geen Nederlands adres aan gekoppeld kan worden, is het niet mogelijk (of in ieder geval moeilijker) om bijvoorbeeld een bekeuring te innen voor een verkeersovertreding.
itsme
13 jaar geleden
Ha, die Wiewatwaar;

Volgens mij voldoet een postbus hier ook als adres.