hoe krijg ik de bekleding van mijn auto schoon?

ik heb een tweedehands auto en er zitten vlekken in, ik wil ze graag schoon der uit laten zien, wat kan ik doen

2 jaar geleden
in: Auto's
1.6K
Rieneke1
2 jaar geleden
Zowel Vanish als HG verkopen speciale spray om de bekleding schoon te maken.
jc54
2 jaar geleden
En als het jezelf niet lukt zijn er altijd nog autopoetsbedrijven die ook bekleding reinigen/diepstomen.

Antwoorden (1)

Meng water met afwasmiddel en giet dit over in een spuitfles. Houd de spuitfles vervolgens ongeveer 20 centimeter boven de vlek en spuit het mengsel op de vlek. Borstel vervolgens de bekleding voorzichtig met behulp van een zachte borstel. Spoel het hierna af met lauw water en poets het met een schone doek.
fremar