Welke startmotor moet ik hebben voor mijn Peugeot 206sw uit 2002?

Mijn start moter heeft het begeven, nu aan kijken voor nieuwe, maar hoe kom ik er wachter we beste kan nemen. Zie veel variatie online qua aantal tandwielen, voltage en merk. Iemand een idee welke ik moet hebben. Peugeot 206sw uit 2002

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Als je een automaterialenzaak belt en je geeft het kenteken door, dan kunnen ze aan de hand van die gegevens de juiste startmotor bestellen.
jc54
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Geen winkel in de buurt open en online krijg ik nog die verschillende varianten. Vandaar de vraag. Maar bedankt.