Wat houdt beroepsmatige leerlingen in?

“De verruiming geldt ook voor rij-instructeurs. Dit betekent dat mensen vanaf 3 maart weer rijles kunnen volgen en iedereen het praktijkexamen kan doen. Beroepsmatige leerlingen kunnen ook weer theorie-examen doen, voor de niet-beroepsmatige leerlingen wordt nog uitgewerkt hoe dit ook zo snel mogelijk weer op een veilige manier mogelijk kan worden gemaakt.” Ik heb mijn auto theorie examen op 23 maart, maar ik weet dus niet of ik onder “beroepsmatige leerlingen” val ik weet niet wat het betekent.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Dat is iemand die het voor zijn of haar werk nodig heeft om een rijbewijs te bezitten, omdat er bij dat werk hoort dat er een auto, bus(je), vrachtwagen of anderszins gereden wordt.
Amadea