Is een demowagen na 5 berijders en 12.000 km nog goed?

Hallo iedereen,

Ik sta op het punt om een nieuwe wagen te kopen.
Het zou gaan om een demo wagen die reeds 12.000 km heeft en van 2019 is (merk: opel).
Deze demo wagen is uitgeleend als vervangwagen aan 5 verschillende personen en ik vroeg mij af of dit een groot nadeel is/ probleem vormt voor mij moest ik zo'n wagen kopen.
Zijn 5 verschillende personen veel over die 12.000km?

Alvast bedankt!
Groetjes

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Antwoorden (1)

Als het om een auto gaat van een erkende opel-garage hoef jij je geen zorgen te maken.
Zelf heb ik ooit in afwachting van de levering van een nieuwe wagen een auto van de garage te leen gekregen, omdat ik een vakantie had gepland in Zuid-Frankrijk. Je hebt dan zó een paar duizend kilometer afgelegd. Als de garage deze service enkele keren verleend ben je toch snel aan de 12.000 km. Er gaat wel een behoorlijk stuk van de prijs af als je deze demowagen aanschaft. Ook nog even googlen op het kenteken!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
Op de website van de RDW https://www.rdw.nl/ kan je door het kenteken in te toetsen veel informatie vinden over een (gebruikte) auto.