Wat hebben de 2 rondjes naast mijn km teller voor betekenis, als ik start zijn ze er maar snel daarna verdwijnen ze?

Ik heb een vw up automaat uit 2012 gekocht als ik hem op contact set staat er naast het digitale km teller waar de totaal gereden km van de auto staat 2 rondejes naast elkaar die binnen 1 minuut ook weer verdwijnen wat betekent dit?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's
3.6K
jc54
3 jaar geleden
Kun je een foto plaatsen? Dan kunnen we misschien herleiden welke rondjes je bedoelt.
crispy
3 jaar geleden
Is het een diesel? dan betreffen die rondjes het voorgloei systeem.
ronron1212
3 jaar geleden
@crispy dat hadden diesels toen niet meer.

Antwoorden (1)

Die indicatie geeft aan dat de achterbank onbezet is, en/of de gordels achterin niet bevestigd zijn.