Hoe verhoog ik mijn kennis met autos?Onder andere door: type model,bouwjaar,merk,motor etc.?

Mijn familie heeft een auto busineness en ze weten van welk bouwjaar,type model, motor de meeste autos zijn als ze er 10 seconden naar kijken,ook weten ze hoeveel de auto op de markt (2dehands) verkocht wordt.
Kan iemand tips geven hoe ik ook zo'n kennis krijg. Mvg.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's
3.2K
crispy
3 jaar geleden
Die tips kan je van je familie krijgen. Die weten hoe ze dat hebben geleerd.
Ivana
3 jaar geleden
Alleen pure interesse kan je al deze gegevens doen onthouden. Als je dit wil leren om net zo goed te zijn als zij, dan lukt dat niet. :)

Het beste antwoord

vragen kijken luisteren lezen vergelijken
De meeste mensen die ergens veel van weten en daar trots op zijn vertellen daar vaak graag over. Dus kijk wie in jouw familie degene is die het liefst over auto's praat en vraag. Als je bijvoorbeeld iets gelezen hebt kun je daar over vragen, Of vraag ze hoe ze dat allemaal weten ( zij zijn ook begonnen net als jij, met niets te weten) Maar als het je echt interesseert, zullen ze dat merken, en als ze klusjes aan een auto doen, kijk mee, probeer te helpen, al is het maar aangeven van gereedschap