Mijn koppeling is heel hard om in te drukken, hoe verhelp ik dat?

Mijn koppeling is soms heel hard om in te drukken en ik weet niet waarom zou dat kunnen liggen aan de koppeling veer ? Is namelijk een Kia picanto 2004 dit heb ik Nu al. 2 weken en heel soms is die weer wat zachter en dan opeens weer hard om in te drukken

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's
5.8K

Antwoorden (1)

Op diverse fora wordt aangegeven dat wanneer de koppeling zwaar gaat bij een Kia Picanto de gehele drukgroep van de koppeling moet worden vervangen. Geschatte kosten zijn ongeveer €150 aan onderdelen en 6 man uren werk, dus samen zo om-en-nabij €550 euro.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als ik er telang mee rijd kan er dan nog iets ergers gebeuren of blijft het gewoon het zelfde de harde koppeling