Contactslot auto draait door, hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?

Vandaag viel ik door mijn eigen fout stil voor een rood licht. Ik wou mijn auto herstarten maar dit ging niet, het contactslot bleef maar doordraaien en de auto starte dus niet meer.. Takeldienst gebeld en tijdens het wachten probeerde in nogmaals en toen starte hij wel weer. Nu 20x gestart en werkt weer prima. Iemand enig idee hoe dit komt en of ik dit moet laten maken? Heb nu steeds schrik dat hij weer niet zal starten. Groetjes

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's
7.4K

Antwoorden (1)

Je kunt er op wachten dat het weer fout gaat met dit slot.
Dat gebeurt altijd op een moment dat het slecht uitkomt.
Vervanging is echt noodzakelijk.

Als je een beetje handig bent kun je dit zelf doen.
Dan bij de sloper een slot kopen van een identieke auto.
Edraket