Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben mijn vrijwaringsbewijs van de auto kwijt, wat moet ik doen?

Hallo, Afgelopen maart heb ik mijn auto laten opkomen door een sloopbedrijf. Ze hebben hem aan de deur komen ophalen. Ik heb toen een demontagecode moeten aanvragen waarna hij een vrijwaringsbewijs naar mij heeft gestuurd per whatsapp.
Nu heb ik al die tijd mijn verzekering vergeten op te zeggen en dat bestand van de vrijwaring is niet meer terug te vinden. Ook lukt het mij niet om contact te leggen met de sloperij. Wat ik wel heb is een bestand van het RDW met daarin een demontagecode die ik toen heb aangevraagd.

Wat moet ik nu doen?

3 jaar geleden
in: Auto's
4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt bij het RDW digitaal aanvragen welke voertuigen nog op jouw naam staan, kost een paar euro en heb je zo digitaal binnen
Is zo geregeld met digiD
(Lees meer...)
Toegevoegd op 31 mei 2020 17:34: bron, tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
robert1986
3 jaar geleden
ok... en dat is dan voldoende om dat als bewijs aan te dragen bij de verzekering dat ik niet meer verzekeringsplichtig ben?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als je kopie daarvan naar je verzekering stuurt moet het OK zijn, had tijd geleden hetzelfde

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding